Klantenvertellen

Uw mening telt bij Vakgarage. Hieronder vind u een overzicht van de ervaringen die klanten bij een Vakgarage gehad hebben.

Twan

10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Fijn geholpen met mijn leaseauto

Reden bezoek

Mooi bedrijf

R. Visser

9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/Kwaliteit 9
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Prima service, kon meteen terecht met de auto en het werd opgelost terwijl ik zat te wachten.

Reden bezoek

4 sterren: goede service, goed behandeld

Marjoleine

1
  • Service 1
  • Deskundigheid 1
  • Prijs/Kwaliteit 1
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Monteur maakte tijdens een beurt een fout waardoor de olie is weggelekt. Kwam na 3 maanden aan het licht door motorproblemen. Renses verschool zich achter het argument dat in het onderhoudsboekje staat dat je na elke tankbeurt het oliepeil moet controleren. Dit was de conclusie van een \"expert\" die nooit een woord met ons gewisseld heeft. M.a.w. het was onze eigen schuld. Garage was ook niet bereid om ons tegemoet te komen. Ze boden aan om een \"scherpe prijs\" te geven voor reparatie. Dat wekt eigenlijk alleen maar de indruk dat we dat tot dan toe niet hadden gekregen.

Reden bezoek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Deejay

10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/Kwaliteit 10
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Reden bezoek

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Twan Dekkers

10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/Kwaliteit 10
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Reden bezoek

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Johan

1
  • Service 1
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit 1
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Een gebruikte auto gekocht zonder korting maar met de afspraak dat in plaats daarvan er een kleine beurt gegeven zou worden (APK, olie verversen+nieuw oliefilter, kleppen stellen); bovendien zou ruitensproeier-kopje en het voorraam vervangen worden en werd gezegd dat de accu nog niet zolang geleden vervangen was. Na enige tijd wachten (10 dagen) zonder enig bericht nam ik zelf contact op, er werd er op dat moment (vlak voor sluitingstijd, 18.00) gezegd dat het zo lang geduurd had omdat het raam er maar niet aankwam, maar dat was net binnengekomen. Dat zou er de volgende dag ingezet gaan worden. Volgende ochtend 07.40 email dat de auto klaar was? Leek me vreemd. Auto opgehaald: geen APK zoals afgesproken, ruitensproeierkopje niet vervangen zoals afgesproken. Bij wegrijden bleek de auto ruim 1.000 km extra te hebben gereden! Mijn conclusie: auto was dus al veel eerder klaar (een raam wordt er niet \'s nachts ingezet!) maar men heeft de auto nog even als vervangend vervoer in gezet (daarvoor was ie nl. al geruimte tijd ingezet); dat verklaart m.i. waarom ie na mijn belletje opeens klaar was terwijl het raam er zogenaamd net binnenkwam; het verklaart ook de extra 1.000 km. Wilde paar dagen later met vriendin naar Polen: auto start niet, wegenwacht zegt dat de accu nooit vervangen is want dit is nog de originele accu van 9.5 jaar oud! Na starthulp naar Euromaster, verhaal verteld, de monteur zei meteen al: dat oliefilter is niet vervangen, 200% zeker. Dus de olie waarschijnlijk ook niet.... Bij een Mitsubishi-specialist dan maar zelf een beurt laten uitvoeren, monteur met jarenlange ervaring zei dat de kleppen waarschijnlijk ook niet gesteld waren... Kortom: auto is waarschijnlijk anderhalve week als vervangd vervoer ingezet, is dus afgegeven met meer dan 1.000 km extra op de teller; er is m.i. gelogen over dat het raam er niet was; al het afgesproken onderhoud van de kleine beurt is (waarschijnlijk) niet uitgevoerd en wat vervangen zou worden (kopje) of zogenaamd zou zijn (accu) is ook niet gebeurd. De eindconclusie laat ik aan de lezer over...

Reden bezoek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kaiya Wijte

9
  • Service 10
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/Kwaliteit 9
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Reden bezoek

4 sterren: goede service, goed behandeld

Twan Dekkers

10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/Kwaliteit 10
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Goed bedrijf, prima service!

Reden bezoek

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Martijn Klok

1
  • Service 1
  • Deskundigheid 1
  • Prijs/Kwaliteit 1
  • Ja, ik zou dit aanbevelen

Ervaring

Auto gekocht, gelijk dezelfde dag meerdere problemen waaronder loszittende wielen, ontbrekende ruitenwissers gemeld. Na een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd te zijn wilde hr renses dan toch maar repareren. Ook dit is helaas niet gelukt. Van de 15 punten op het lijstje is er maar 1 gelukt. Vandaag na een aangetekende brief langs geweest en hr renses zat er zoals alle eerdere keren erg nonchalant bij en wilde nogmaals proberen te repareren. We zijn inmiddels ruim 22 weken verder en ik had meerdere malen aangegeven mijn geld terug te willen omdat de auto zoveel mankementen heeft vanaf dag 1. Dit was zeker niet mogelijk was het antwoord!! Nou wat ons betreft het slechtste bedrijf van nederland en omstreken. Ik snap niet dat hr renses zichzelf nog in de spiegel kan aankijken.

Reden bezoek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar